maandag 31 mei 2010

Dit is Carolus. Ik had geen grote projecten op de pennen staan, dus een mooie gelegenheid om dit 'varkentje te wassen'. 't Is wel een beertje geworden:)

Oh oh oh oh.....nu ik de fotoos gemaakt heb, zie ik pas dat de arme schat geen mondje heeft. Zo komtie om van de honger, hoewel hij toch wel vrolijk oogt.
Goed....daar moeten we nog even iets aan doen.

Op de volgende foto zie je hem samen met Lodewijk de muis. Die heeft zelfs snorharen. Gemaakt van nylon visdraad, dat zwart gemaakt is met een marker.



Zo worden wij monddood gemaakt.

t Is wat!

4 opmerkingen:

  1. Leuk!! Hij wil wel graag een mondje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Greetje,
    Wat leuk dat je een berichtje achter hebt gelaten op mijn blog. Haken geeft me veel plezier. Ben nu met een deken bezig om lekker onder weg te kruipen op de bank.
    De gebreide deken van jou is ook erg mooi. Best een groot project, zo'n deken uit een stuk! Ik ben zelf met banen bezig, die haak ik later aan elkaar. Zal binnenkort wat foto's op het blog zetten.

    Veel plezier met breien! En groetjes aan dit lieve beertje,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carolus heet tegenwoordig...

    Mevrouw Beer! Dat je het even weet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stije is gek op de muis. Hij moet elke avond mee naar bed, anders slaapt hij niet.

    BeantwoordenVerwijderen